mucizem10 Kızlar huysuzluk da denmez buna iyiye kötüye herşeye abartısız herşeye ağlıyor dakka başı tam 2 yaşında asla tahammül edemiyorum bide haftaya doğum yapıcam . Aşırı sinirli agrasif bi çocuk oldu nasıl başa çıkıcam bilmiyorum yapamıyorum sürekli ben ağlıyorum o ağlıyor hiç sabrım kalmadı
Asyaveannesi04 mucizem10 Tam dönemi bence ondan benimki de 3 yaşında inat, herşeyi ben yaparım, kapı çarpmalar dişlerimi sıkmaktan diş, saçlarımı yolmaktan saç kalmadı bu devirde ne zormuş anne olmak🥲
mucizem10 Asyaveannesi04 yani bilmiyorum ya etrafımda bu yaşlarda çocuklar görüyorum ama kızım kadar agrasif değiller ben kızdıkça da daha çok sinirli oluyor farkındayım ama bende hiç tahammül edemiyorum artık tek başıma bakıyorum birde 9 aylık hamileyim ve haftaya doğumum var
Ravzanur23 Benim kızımda tam 2 yaşında ve inanılmaz inatlaşıyor benimle kıyafet konusunda yemek konusunda her konuda bi kavgamız oluyor mutlaka ne zaman biticek bilmiyorum herşeye ağlıyor ağzımı açsam ağlıyor bende habire dışarı çıkarıyorum ama yoruluyorum napıcam bilmiyorum bir de siz hamilesiniz daha zordur Allah yardımcınız olsun ama bu dönemde geçicek sabırlı olalım