elifmr Aa bana da yakın aslında çok teşekkür ederim. Peki muayeneleri nasıl uzun mu sürüyor? Aslında şu anki doktorumuz da çok bilgili ve tecrübeli iyi bir hekim ancak danışmanlık konusunda çok zayıf kalıyor bence. Mesela reflekslerini falan hiç kontrol etmiyor yada gelişimine dair hiçbir şey sorup söylemiyor, standart ölçümleri yapıp aşı varsa onu söylüyor bir de vitamin takviyesi vs o kadar