Bebeklerin hepsi sanırım gazlı :)) bizim kızımızda aynı sadece mama yiyor ama illaaah geldi içime denemediğimiz yöntem kalmadı ağlaması kulaklarımın içimde yer etti neşesi olunca gülüyor 20 dakika oda dışarda gezince hep mutlu :)) açken ortalığı yıkarcasına ağlıyor herşeyeee çözüm buldum gazına yok :))