Rez Zhra78 konulur iyice havalandırın tek tek katlayın aralarına yağlı kâğıt veya peçete serin. Ancak ben buzluğa atmıyorum artık çünkü ne kadar da beklesem çözülmesini yırtılıyor,
Kitsu Ben direk paket olarak atıyorum. Yarın börek yapıcaksam bugünden buz dolabının altına çıkarıyorum.
enlivenn Zhra78 genelde katlayıp 2 şer buzdolabı poşetine koyuyorum . Kendi çözülsede güzel oluyo . Acelem varsa mikrodalgada 15 saniyede eriyo
Msekban Kitsu dışarıya aldığınızda 1 ya da 3 farketmez paketinin ağzını açık bırakın hava alsın o zaman tek tek ayrılır, yapışmaz, hamur gibi de olmaz🌼
Kitsu Msekban yaa çok teşekkür ederim deniycem hatta aşağı çıkarmıştım postu görünce aklıma gelmişti deneyeyim ☺️