etl Kızlar bebeğim 10 aylık 2 haftadır pütürlü gida yemiyor. Eline alıyor tükürüyor ağzını açıp diliyle dişarı atıyor. İştahı bi hayli az bu durum çok üzüyor. Bazen çok sinirleniyorum lütfen bir bilginiz varsa yardımcı olun.
3kedili2bebekli etl diş yapıyor öyle siz onemsemeyin devam edin vermeye diş patlayinca tekrar yemeye başlar
etl goldengate hep veriyordum iyide yiyordu. Hiç belndr kullanmadım hatta ama ne olduysa bi hastalandı bir daha yemedi yemiyor🥺
tanta etl bizimki de öyle dişi yeni çıktı dişini garipsiyor diye zannediyorum ben hiç bir sıkıntımız yoktu bugüne kadar hep pütürlü yerdi
etl tanta benim kide pütürlü yiyor ama dediğiniz gibi her şeyi yemiyor. Bide dünden kalan çorba vs de yemiyor