Muhammet çok yanlış düşünüyorsun daha çok yeni kullanmaya başlamışsın zamanla mutlaka öğreniceksin. Ben yıllardır araba kullanıyorum ehliyetimde otomatik manuel kullanamıyorum yani. Kamera olmasa sensörler olmasa iki araba arasına darsa bende park edemem birinin gel gel git git yapması lazım 🫠 yolda kendini ortala bir zamandan sonra dikkat etmesende yolu ortalayarak gittiğin için diğer arabalar yakın gelmiyor. Dikkatini dağıtıcak her şeyden uzak dur mesela eşinden sakin kafayla çık