Bende iki araç arasına parkta zorlanirdim ama korkumu yendim şimdi maşallah güzel yanaşıyorum. Ve ben asla panik yapmam o yüzden daha hiç kazam, sürtmem de olmadı bence cok paniklediğiniz için öyle oluyor. Sonuçta ehliyeti aldınız biliyorsunuz sürmeyi biraz rahat olursanız ezbere de kullanırsinız