Mehaba anneler.bebegim 3 ay 5 günlük 4 ayından sonra ek gidaya geçmek istiyorum.dojtora sorucam tabii ama burdanda bilgi edinmek istedim reflulu bir bebek çok kusuyor AR mama ile beslesem bile.kl alimida zayıf.4 500 klsu var.4 ayından sonra ek gida ilə tanisdirsam olurmu?