Merhabalar 2.5 aylık bir bebeğim var 2. Çocuğum ilk bebeğimden daha tecrübeli olmama rağmen onu mama ile büyüttüğüm için beslenme mevzusunu takıntı haline getirmiş durumdayım ne olursa olsun aç olduğu için uyumuyor ağlıyor huzursuz diye düşünüyorum ve sağlıksız bir hale geldi psikolojim. Geçen ay 1 küsür kilo aldı 5 cm uzadı ama ben uyumadığı gün aç diye ağlıyorum ve uyutmayı da başaramıyorum aksi gibi. Mama versem biliyorum ki ağırlaşıp uyuyacak aç olduğundan değil ama ben o manzarayı görünce özgüvenimi yitireceğim. Aynı şeyleri yaşayan hisseden var mı 😭