mmisa çok geçmiş olsun bazen bebeklerde erken dönemlerde kalpte sorunlar görülüyor ama gelişime bağlı olarak düzeliyor inşallah buda öyledir 🙏🏻 ama şöyle söyleyeyim ben doğuştan kalp hastasıyım aort darlığı, bebeklikte bypass vs oldum sizin belirtiniz yok gibi yani bence geçici, ben mosmor kesilirmişim öyle ciddi şeyler hafif belirtiler ile olmaz yinede sıkı takip edin Allah korusun öyle normal bir darlık vs ise en kötü doktor der ki senede1-2 görelim işleme gerek kalmaz böyle gider ama buda değildir inşallah, hangi ildesiniz çocuk kardiyoloji doktoru önerebilirim çünkü bende bebeklikten takipliyim biraz hakimim