Edamutlukinali Merhaba 26 günlük bebeğim var emziriyorum dişim çok şiddetli ağrıyor karanfil yağı ile idare ettim hamileliğimden bu yana ama şimdi oda etki etmiyor deneyimli anneler lütfen yardımcı olur musunuz dişçiye gitsem dolgu kanal tedavi bişey yapar mı?
Ates_mami Edamutlukinali evet yapılıyor. Narkoz süte geçiyormuş ama çok da etkileyecek düzeyde degilmiş. Birkaç saat emzirmeyip ilk sütü sagıp döktükten sonra emzirmenin sakıncası yokmuş. Dişçim bana öyle demişti. Emzirirken ben kanal dolgu köprü çok yaptırdım. Ama tabi bebeğim 17 aylık falandı. Emzirmeden yapabiliyordum. Bebeğiniz çok küçük etkileyebilir. Bence önce çocuk doktorunuza sorun. O yaptırın derse öyle dişçiye gidin bence.
Bidam Ben de ayni sorunu yaşıyordum 1.5aylik bebegim ve emziriyorum. Dr a gittim antibiotik verdi largapem adi. 12 saattebir. Bes gun kullanıcam 5. Gun cekilecek dedi. Bir sey olmaz kullanabilirsin dedi cocuk doktorumuz da.