Arkadaşlar bebeğim 11,5 aylık şu anda 7,5 kg. Normalde 10 kg olması . Ve doğru düzgün yemek yemedigi için sürekli hastalanıyor. Benimle aynı durumda olan var mı lütfen yardım edin bu çocuk nasıl kilo alacak nasıl iyi olcak ya hastaneye de götürdüm degerlerede bakıldı vitamin de kullanıyoruz ama yok aynı. gerçeken o kadar üzülüyorum ki