Kızlar selam bebeğim 1,5 aylık her gün 2 3 kez serum fizyolojik sıkıyorum yan tarafa çevirip 2,5 bi deliğe sonra 2,5 bi deliğe sırtına vuruyorum her ikisinde de sonra da aspiratör ile çekiyorum güzel çıkıyor bazı kişiler tıkandığında yap gerek yok dedi siz her gün yapıyor musunuz doktor yapabilirsiniz 2 3 kere dedi ne yapacğımı şaşırdım bi zararı olur mu ondan korkuyorum