prenseselsa bizde de durum aynı sürekli süpürge elimde o kadar yoruluyorum ama traş ettirmeye vicdanım elvermiyor açıkcası. Onların doğası bu, çok stres oluyolar bi de boştan yere anestezi almasını istemiyorum. Kızıma oyun halısı aldım onu kullsnıyorum sürekli süpürüyorum kullanmıyorken kaldırıyorum, bi elimde zaten süpürgeyle geziyorum bakalım mevsim geçisi bitince düzelicek inşallah🥲 çok sık tarayamuyorum ben bi de yani taramak cok uzun sürüyo ve durmuyo kedim daha sık tarasam fark eder mutlaka