Benim oğlum 2 aylık aşı sonrasinda bembeyaz olmuştu halsizlesmisti o an emzirdim rengi normale dönmüştü eve gittim yine öyle olmaya başladı emzirdim yine geçti.sonra da daha olmadı.oglum simdi 5 aylık 4 aylık aşısını hala yaptiramadik sağlık ocaginda yapamayiz dediler bu durumdan dolayi hastaneye götürdük orda da eeg yaptilar bisey çıkmadı.bu hafta yaptiricaz 4 ay asisini.ama ben korkuyorum yine ayni olur diye.basina boyle bir sey gelen var mı.ne yapmalıyım yaptirmasam mi acaba aşılarını bilemiyorum