1kuzuannesi Merhaba 4 aylık olduk demire başlayacağız sağlık bakanlığının verdiğini kullanmak istemiyorum aklımda ocean microfer ve Bestiron damla var kullananlar var mı? Kabızlık yaşadınız mı hangisini önerirsiniz güzel anneler
balmelinam Sidefer kapsul kendime sidefer damla kizima kullaniyorum hicbir sorun yasamadik tadi da guzel kizim seviyor oneririm kesinlikle doktorumuzun tavsiyesi 🤗