Kızım 16 aylık 20 gündür duş aldırırken nasıl çığlık kıyamet ağlıyor anlatamam böyle ağlamaktan kıpkırmızı oluyor boynu omuzları yüzü falan hani sıkıyor kendini öyle bı ağlamak normal ağlasa sorun etmicem ama böyle kendini sinirden sıkarak ağlıyor ve kıpkırmızı oluyo banyoyu severdi yıkanırdı biran da aynı her zamanki gibi banyo yapacakken içine oturmak istememeye ve ağlamaya başladı zorla yıkadım neyse başka sekilllerde yıkayarak sevdireyim dedim ondada yok durmuyo oturmuyo bile ayakta yikayayim dedim oturmak istemiyo die yok ondada ağlıyor ayy şaşırdım kaldım sizinde böyle ani bı değişim oldumu