Nadyakuzey Bebeğim 32 günlük dün akşamdan bu yana 6 saatte bir 15 damla olarak kullanmamizi istedi doktorumuz.ama sadece beslenmek için uyanıyor bebeğim sürekli uyuyor
Nadyakuzey Bu kadar Uyuyunca korktum bende acaba rahatladığı icinmi uyuyor yoksa damla fazlami uyku yapıyor.sizin bebeklerinizde fazla uyuyan varmı
Akannaka Bende kullanıyorum ama uyku yapmadı bizde nedendir bilmem günde toplamda 15damla kullanıyoruz biz