lemangvnk Her öğün sonrası teklif edip veriyordum oda azda olsa içerdi. Ondan sonra oda alışkanlık haline getirdi büyüdükçe şuan 17 aylık her yemek sonrası gider suyunu içer. Şuan günde 200 ml ilk alıştırma bardağını hemen hemen bitiriyor. Ek gıdaya geçinde Nuk un biberon ucu gibi değilde kesik uçlu gibi olan alıştırma bardağından almıştım. 9 aylık olunca pipetliye geçirdim