Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek gelecek hafta. Gündüz Uykusu hep 30dk dır ilk uykusuna yatırınca 30-35 dk sonra kalktığınsa yeniden uyuturum böyle 1.5 -2 saata kadar uyur. Ama ikinci uykusu max 45-50 ye çıkara biliyorum kendisi 30 dk da mutlaka uyanır. Herneyse. 1 yaşından sonra tek uykuya geçiyim diyorum .yada akşam uykusunu geciktirip 21:30-22:00 yapsam . Çünki ilk zamanlar 8 de sonra 9 da yatırıyorum ama son bikaç aydır 9dan 11 e kadar iki üç kere uyanıyo 11 den sonra bir kaç saat uyuyor yani derin uykuya 11 den sonra gide biliyor. Ve sabah 7 de kalklyo çıldırıyorum tabi sizce ne yapiuim?