Oğlum 2 ay 24 günlük emzirme saatleriniz var mı acaba yani 3 saatte bir yada 4 saatte bir gibi çünkü ben oğlumu her gündüz uykusundan uyandırdığımda emziriyorum bu süre bazen 2 saat oluyor bazen 1 saat bazen 4 saat açlıktan ağlamıyor bu arada ben teklif ediyorum o da emiyor gece en fazla 2 kere emziriyorum birisi sabaha karşı acaba çok mu emziriyorum siz nasıl yapıyorsunuz