aptallarsizii ay bende alacaktım ordan vazgeçtim bir kaç kombin alacağıma bir kombin alırım kaliteli olur dedim etek bluz şal aldım 1000 tl ye ama çok kaliteli bende orda sende bluz ve fırfır eteği görmüştüm ama kumaşları etek videosunda belli oluyordu almadım.
Çünkü o etekler 1000-2000 civarı nasıl oluyor 350 ye oluyor diyordum😔 üzüldüm adına inşallah iade alırlar