Busbus03 Yani aşırı zor uykuya dalıyor iyice ve zorlamaya başladı ne yapcağımı şaşırdım ama uyuyunca uzun uyuyor
tosbiksmoms Busbus03 oğlum 2 bucuk yasinda birakmisti öğle uykusunu. Kızım 2 yaşında ona kalsa o da bırakır ama ben uyutuyorum.
Birisimiki Busbus03 bende dün buna benzer başlık açtım :) kızım 3 yaşında gündüz uykusu isstemiyor. Geç yatıyordu yatsada çok yatıyordu. Bu sefer gece yatmıyordu. Bende iki gündüz gündüz uykuya yatırmıyorum akaşm 10 da yatıyor sabaha kadar