kirazmevsimi_ Zaten bu aylarda artık 2 uykunun son zamanları olduğu için akşam çok gece kalmama açısından 2 uykuyuda max 1 saat uyusun max yani oda. Benim kızımda o aydayken 2 uyku yapıyordu 2 uykuyuda genelde 45 dk yaptırıyordum akşam geç yatmasın diye. Bizim size göre tek avantajımız bu konuda sabah 8 e doğru uyanırdı ve 11 gibi ilk uykuya geçerdi daha erkendi yani saatlerimiz. 15 aylık olunca teke geçtik şuan 17 aylık. Düzenimizde şöyle 2 aydır. Yine sabah 8 e doğru kalkıyoruz 12.30-13.00 arası uyur, 1,5-2 saat uyur. Akşamda 21.30 da geceye geçer