guness21 benim oğlum 7 aylık ilk üç gün tuttum ama hem benim dermanım kalmadı hemde sütüm aşırı azaldı gece açlıktan ağladı sürekli mama almak zorunda kaldım. Zaten hamileliğimde ramazana denk geldi tutmadım bu senede tutmamaya karar verdim. Dinen zorunlu değilsin tutmak için bu borçları nasıl ödicem diye düşünüyorum ama çocuğumun iki yudum fazla süt içmesi daha önemli . Seninki baya küçük daha ek gıdaya bile başlamamış tamamen sütüne muhtaç bence esirgeme. Yada 2-3 gün tutma bir gün tut