Kızlar ben kaç gündür stresten mi bilmiyorum adet olamıyorum kaç tane test denedim kan vardım birsey çıkmadı dün yine artı diye bir markanın testini aldim silik çizgi çıktı ama herkes o markanın ürünlerinin öyle olduğunu söylüyor bugün sabah hem kaset test aldim hemde pridictor test aldim yaptım tek çizgi çıktı hafif kanda geldi ama herhalde çok stres yaptığım için gitti tam anlamıyla olamıyorum hamilelik yoktur değil mi ne olur bilen yazsın teşekkürler