tudu116 Kızlar doğum yapalı 72 gün oldu sadece bi iki gün kesilmişti sonra tekrar başladı kanamam. Bu normal mi yaşayan var mı? 10.günümde kontrole gittiğimde bir sıkıntı yoktu dikişlerimin güzel iyileştiğini söylemişti doktorum
minikmucizemaak tudu116 Benimde 70-75 gün kadar kanamam sürdü doktora kontrol olmuştum 50. Gün de falan muayene de normal demişti. Sonra 1 hafta kanamam durdu regl oldum
SheDoesntCare tudu116 acaba 40 tan sonra hemen regl mi gördünüz çünkü ilk defa duydum bu kadar çok süren dr normal demişse normaldir bilemedim
mervelii42 minikmucizemaak Kanamanız ne şekilde gitmişti ben 46 gün önce sezeryan oldum parça unutmuşlar geçen hafta da kürtaj oldum regl olmuşum gibi kanamam gidiyor ben de kontrole gittiğimde içerisi temizlenmiş dedi doktor ama kanamam arttı tedirgin ediyor
minikmucizemaak mervelii42 Kanamam adet kanaması gibiydi, bir süre azaldı sonra aynı şekilde devam etti ama hiç parça vs gelmedi. Çok geçmiş olsun, tekrar bir görünün isterseniz
tudu116 SheDoesntCare merhaba, muhtemelen öyle oldu bilemiyorum fakat şu an her şey yolunda çok şükür 🙏