momas Kızlar merhaba sağlık ocağı 9. Ay aşısı için 22 nisanda çağırmış ama oğlum o zaman daha yeni 8 aylık oluyor. Ben anlamadım neden erken çağırdı o zaman mı yapılıyor? Aşı takvimine baktım 9. Ay sonunda yapılır diyor. Mayısta gitmem gerekmiyor mu?
serendipity16 momas genelde aşılar yeni aya girmeye yakın yapılır 9.aya girdi sağlık ocağı öyle çağırdı bende sormuştum bunu hemşire böyle demişti
svncgldgn momas aylık kontorle çağırmıştır bot kilo baş vs ölçümü için 9. Ay aşısı tam 9 aylık olduğunda yapılır ilk 1 sene neredeyse her ay aylık kontorle çağırıyorlar gelişim takibi için
miniikmucizem_ Bize aşı hemşiremiz aşı zamanlarında 9 ay 1 2 günlükken gel demişti ayına girdiğinde 2 3 gün geçsin demişti
momas serendipity16 ay telefonu asla açmıyorlar. Neyse nisanın 15 inde boy kilo ölçtürmeye gidicem (8. Ayda hastaneye gitmeye gerek yok boy kilo için ) o zaman sorarım artık. Ama hani dedim ben mi yanlış biliyorum o yüzden sordum