TalentedMom rbiarbia aptamişil çok gaz yapıyor diye duydum biz bebelac gold kullanmıştık reflüsü varsa evolvia ar kullanabilirsiniz
oylesinebiri__ rbiarbia Aptamil prosyeno güzel mama ama ben bebeğime kullandim 15 gün gibi kıvranıyor du sürekli mamadan oluyormuş
rbiarbia TalentedMom Dogdugundan beri aptamil kullanıyoruz hiç sorunumuz yoktu bi kaç gündür çok kıvranıyo mamaya yorumluyorum artık
rbiarbia oylesinebiri__ Dogdugundan beri kullanıyoruz hiç degişmedik bi kaç gündür bizde aynı kıvranıyoruz mamadan mı acaba diye düşünmeye başladım
rbiarbia damlaasel_ onuda çok önermişlerdi evet hastanede aptamille başladılar sevdi diye degiştirmemiştim