Dedektifgadget Kızımın ön üst dişlerinde sarı lekeler var Parmak diş fırçası ve bambu diş fırçası aldık tabiki çok yaptırmıyor bu lekeler neden olur? Dişleri çürür mü? Erken diş çıkardı emziriyorum süt mü leke yapıyor?
NmalkoC Dedektifgadget bizimde tek dişimizde var 3.5 yaşında şuan o aylarda sararma sonra az yeşerip öylece kaldı çürük değil sadece rengi öyle herhangi bir çürümede yok rahatsız etmiyor o yüzden bir problem olmaz dedi doktor işlem yaptırmadık
seniyirimmisdafaa Dedektifgadget üstte kalsin. Bu arada benim oglumunda ön iki dişinin arka kismi biraz kahverengi lekeli oldugunu farkettim doktora gitmelimiyim blmiyorum
duyguaksoy Dedektifgadget antibiyotik kullandıysa o da yapar. Tiny bony kolostrumlu diş jeli kullanabilirsiniz. Gece emzirmesini azaltmaya çalışın emdiktennsonra mümkünse su. Tabi düzenli fırçalama. Bazen çıkabilcek lekeler oluyo tırnağınızla kazımayı deneyebilirsiniz
mavideniz96 Dedektifgadget erken diş çıkaran bebeklerde bu sorun oluyor bazen ilk çıkanlar çürüyor ama korkmayın sağlık olsun düzelecek