Senaoz21 Instagram da bı doktor sarısı ile Beyaz ile sarı ayrımı bitti 6. Aydan itibaren verebilirsin diyor ben sarısını veriyorum beyazını da veren oldum u
svncgldgn Senaoz21 benim bebeğim alerjikti o yüzden 6. Aydan iti barem sarısını verdik 9. Ay ile de beyazoyşa beraber denedik sonra verdik şimdi 11 aylık oldu
ZeydsMom Senaoz21 alerjik bebek degilse yapin ikisini birlikte yesin. Oylece yemiyorsa lorpeynirle yapabilirsiniz
svncgldgn Senaoz21 terayağ vs denediyseniz önceden birlikte kullanabilirsiniz önce tadımlar bitmeli sonra artırarak normal beselnemeye geçilmeşi yoksa bağırsakları çekmiyor ben 3 gün deneye deneye ilerledim hep alerjik de olduğundan doktorum da böyle tavsiye etti
Pirasalipuding Senaoz21 ben ayırıyordum 1 yaşına kadar devam edecektim gerek yoksa yapmayım artık ya ne güzel yesinler hepsini