Merhaba kızlar bebeğim 7 buçuk aylık ilk kez uzun yolculuk yapacağız arabayla Pro signal 360 derece dönen koltuktan aldık. Güya yatar pozisyonu var ancak çok dik oturuyor gibi. Uykuya daldığında kafası düşüyor yana önüne çok kötü oluyor yani. Baya sırtüstü yatabileceği önerebileceğiniz oto koltuk var mıdır?