Bebeğim az kilo aldı ilk üç ay doktor mama desteği ver dedi . Her beslenmeden sonra 30 cc. Meme reddimiz var uykuya dalmaya yakın emziriyorum anca o zaman güzel emiyor ve reddetmiyor ama o zaman da mama yı veremiyorum çünkü memede uyuya kalıyor ve zaten biberon tutmadığı için kaşık biberonla içirmeye çalışıyorum . Kısır bir döngünün içindeyim aslında sütüm var ama kilo alımı az her ay 700 aldı . 2900 doğdu şu an 5100 ve tam üç aylık . Bana ne yapmamı önerirsiniz çok stres yapmaya başladım bu durumu