Iyi aksamlar güzel anneler🤗
persembe günü kadin doktoruna gittim ve vajinal bölgemde enfeksiyon var dedi fitil yazdi suan adet olmaya basladim ama kanamam acik kirmizi acaba enfeksiyondan dolayi rengi böyle olma ihtimali var mi benim gibi basina gelen var mi?