Oglum 13,5 13. Aya kadar yemesi iyiydi simdi zorla iki lokma yiyip bırakıyor ben kalkinca ilk emziriyordum bi 40 dk sonra falan kahvalti yaptiriyordum
Simdi sorum şu artik kalkar kalkmaz ilk mi kahvalti yaptirmaliyim siz nasil yapiyorsunuz
Ben kahvaltiyi hazirlayana kadar acikir diye ilk emziriyorum cunku gece emzirmesini kestim çoktandır