melek456 Kızlar bebeğim mama yerken elleri ve alnı aşırı terliyor.Korkmalı mıyım.Annem sende aynı böyleydin sana çekmiş desede içim hiç rahat değil.İnternette çok farklı şeyler yazıyor.Doktora götürmeli miyim sizce
denizalismom melek456 emerken enerji sarf ettikleri için terlemeleri normal . Belki de ev çok sıcaktır ondan da olabilir.