selinkumsal10 Dün ilk defa bebeğime havuç püresi verdim sabah dışkısında havuç taneleri vardı küçük küçük kötü bir şey mi böyle olması
Esraakbal selinkumsal10 tamamen normal oğlum 1.5 yaşında hala dışkısında görüyorum anormal değil yani 😊
denizalismom selinkumsal10 normal bir durum . Bağırsakların henüz hepsini öğütecek durumda değil. Oğlum bir yaşında hala oluyor bazen 🥰