minikoalaannesi biz tam 5 aylığız ben bir kaç haftadır hem banyo oturağında hem mama sandalyesinde oturtuyorum zaten daha önce kucağımda da destekli oturtuyordum, çünkü asla yatmak istemiyor. Dengesini de kurabiliyor yani oturtunca yığılmıyor kendini tutabiliyor, ana kucağına oturtunca da oyuncağından tutup kalkmaya çalışıyor, ya da bebek arabasında yatınca ağlıyor onda da hafif oturur pozisyona getiriyorum. Doktora da sormuştum bir sakınca görmemişti