Kızlar dün gece mememde ağrı başladı ama şişlik, kızarıklık yoktu sonra biraz ateşim çıkmaya başladı parol içtim uyudum. Sabah kalktığımda göğüs pedinde iltihap renginde akıntılar fark ettim ağrı olan mememde, elimle sağdığımda daha koyu renkte akıntı vardı ana kıvamı yine süt gibi. Yaşayan var mı doktora gitmeli miyim hemen yoksa geçer mi kendiliğinden