Merhaba arkadaşlar ben artık bittim tükendim. Her gün bugün böyle düşünmeyeceğim çocugumla mutlu zaman geçireceğim bu günleri bir daha gelmeyecek tadını çıkarayım diyorum ama olmuyor. O da stresimin farkında biliyorum. Konuya geçeyim.
Bebeğim 6 aylık
Yapabildikleri dönmek, emeklemek, oturmak.
Benim kafamı kurcalayan şeyler ise şunlar
Eskiden güleç bi çocuktu her şeye gülerdi şimdi zorla yarım ağız ya güler ya gülmez kahkahasını belki 2 kere duyduk.
Oyuncaklarıyla ilgiliydi artık tek derdi evin içinde gezmek.
Karşıma alıp konuşmaya çabalıyorum asla bakmıyor baksa bile bir iki sn sonra gözlerini kaçırıp sağı solu izlemek peşinde
Odaya girip seslendiğimde bazen bakar çoğunlukla bakmaz. Odada beni izlemez arkamdan bi ihtiyacı olmadıgı sürece ağlamaz.
Babıldamıyor ba ba ma ma yok sadece aa oo gibi sesler çıkarıyor. Sesli gülmesi yok doktor bu aylarda yapmasını bekleriz dedi. Ben düşünmekten çıldıracağım artık bana bi yardım edin allah rızası için