Günaydın oğlum 4 ay 9 günlük dün geceden beri 2 kere mama içti mama saati geldiğinde mamayı yaptığımda reddediyor ve midesi bulanıyor hastami oldu diye endiseleniyorum bazı yazıları okuyorum 4 ay sendromunda huzursuzluk ve iştahsızlık olabileceği yazıyor sicze normalmi? Bir bilgi verirseniz mutlu olurum 🙏