mucizemm94 Kızlar hayatımızın şokunu yaşadık 4300 TL geldi gerçekten 1050 TL aşan kişiler ceza olarak oduyormus fazladan size de böyle yüksek geldi mi gerçekten iyice cigrigindan çıktı herşey …
Bebetonunmotheri mucizemm94 bize her ay o fiyat geliyor Alistik demekki artik 4000 gelirse iyi bu ayda ucuz geldi diyoruz😂😂 Ama o aşım olayi elektrikte oluyor diye biliyorum Eger dediginiz gibiyse dogalgazdaysa bizde ceza ödüyoruz demekki
-Ozge- mucizemm94 O kural sadece elektirik faturası için geçerli degilmi ? Benim abonelik ücreti dahil 2350 geldi bence faturanızda bir yanlışlık olabilir arayıp bilgi alın yani bilmiyorum ama bence çok yüksek benim evim 3+1 banyo dahil heryer 45 te yandı yinede esim bizim fatura çok gelmiş diyor
mucizemm94 Kizannesi1823 doğalgaz için de okumuştum haberde bu kadar yüksek gelmesi beni şoka ugratti
helinmihra Elektrik faturasına 1050 TL yi asanlar 2000 TL ödeyecekler denmişti dogalgaz faturasına gelmedi o kural Yalnız değilsiniz bizde o civarlarda belki de 1 tik üstü ödüyoruz her ay dogalgaz faturasını 🙂
mucizemm94 -Ozge- evet arayıp bilgi alacağım oda termostati da kullanıyoruz tasarruf için hiç bir işe yaramıyor demekki