Bebeğim 45 günlük laktoz intöleransı var bugün ilk defa çığlık çığlığa ağladı. Tiribudat şurup relektaz damla samplex damla ve vicol damla kullanıyoruz ne yapmamız gerekiyor nelerin faydası olur yardımcı olur musunuz? Bebeğim aralıksız 10 dakika ağladı normal mi bu