Merhabalar. Oğlum 14 ay 10 günlük uugulamaya göre. Bir haftadır ne gece ne gündüz adam akıllı uyumuyor. Geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor. Genel olarak uykuyu seven bir bebek değil ama artık iyice saçma bir hal aldı. Acaba bu dönemde atak var mı ? Yaşadığımız sıkıntı neden olabilir ? Deneyimlerinizi merak ediyorum