Elifnurky18 Biz 1 yaştan itibaren kullanıyoruz. İlk olarak ebeveyn kontrollü bisiklet olarak, sonra scooter, sonra da bisiklet olarak kullandık. Şimdilerde yine scootera döndü. 4 tekerlekli ayrı bir bisiklet alacağız. Şuan 32 aylık; aldığımız en mantıklı ürünlerden biri globberdı bence.