Sütüm azdı başlarda mama süt besledim. Şimdi artti gibi emin olamıyorum emerek uyuyor uyanmiyor bazen çok sık emiyor bazen az emiyor günde 1 kez kaka yapıyor 1 günde 10 bez degisiyo ama amaaaaa 5 dk emip uyudu mesela diyelim duymadığını düşünüp 2 ölçek mama yapiyorum uyurken veriyorum onu da iciyor. Artık yeme emme konusunu düşünmekten yoruldum 2 ay 20 günlük 6500 kilo. Açken ağlayıp elini yiyor az bisey emmede doyma ihtimalleri oluyomu.