Allah aşkına bu iki gündür noluyor ya özellikle saate bakıyorum her saat başı aglayarak uyanıyo uyku var belli ama uyanıyo emzik almıyo kucakta piş piş yapıyorum yarım saat anca sakinleşiyo geri koyuyorum gözler kapalı ama dönmeye çalışıyo aglayarak ben anlamadım noldu gece uykusunda böyle şeyler yapmıyodu 2 gündür saat başı ayaktayız beynim döndü uykusuzluktan