egeniinnannesi bizimde aynı dediğiniz oldu 3 kere kan aldılar, üst kısım hafif sarımsı ama alta inmemiş dendi, sarılık tanısı konmadan çıktık, asla öyle düşünmeyin şu an uykuyu hiç takmayın, diyorum ya size gerekirse 1 saati beklemeyin, emerken uyumasına izin vermeyin ağlasa da çimdikleyin ayaklarını bazen çıkarın çoraplarını topuklarına bastırın, sarılık olursa daha harap olursunuz, tabii tedavisiz iş değil ama niye yaşasın bebiş, bir de benim sütüm vardı ama yenidoğan çeneleri zayıf ya çocuk uzun uzunda emse kilo aldırmıyordu (5 gün yattık sürekli tartıldık ordan biliyorum) o yüzden bana sağım önerdiler ben hem emzirdim hemde enerken diğer göğsü sağıp hemen peşine ne çıkıyorsa verdim, meme reddi olmasın diye mama kaşığı dendi ama bizim bebeğimiz aşırı tıkandı önceliğimiz beslenmesi diye biberonla verdim, eve çıkıp sarılık riski geçince biberonu azalttık kademeli olarak, yine aklınıza takılan varsa yardımcı olayım ama tek diyeceğim çok üzülseniz de sürekli sürekli besleyin, bir saat son seçeneğiniz olsun onun uyanmasını asla beklemeyin, şekeri düşer anlamazsınız uyuyor sanırsınız