jap biz bir dönem oğlum da karaciğer enzim yüksekliği yaşadık ve hastane de yatış sürecimiz vs oldu. Çocuk katının sorumlu profesörü vizit atarken,bitkiler de birer ilaçtır ilaç kullanımına gösterdiğimiz titizliği onda da göstermeliyiz diye konuşmuştu. Bu macunlar hakkında zaten direkt uyardı kesinlikle bu tarz şeyler kullanmıyoruz karaciğerimize bu kötülüğü yapmıyoruz diye. Oğluma bu tarz şeyler hiç kullanmadım asla da kullanmam berbat bir süreçti,tam 7 ay çektik biyopsinin eşiğinden döndük.. Bazen burda ağrı kesiciler için falan da uyardığım oluyordu,bazıları su verir gibi birşey olmaz diyerek sürekli veriyor ama herkes farklı bir tepki veriyor tabiki bıraktım o yüzden uyarma işini herkes ne hali varsa görsün. Bizim problemimizin viral enfeksiyon+ilaç kullanımına bağlı olduğu söylenip takibimiz bırakıldı herşey normale dönünce. Macunlar,gık dedi ağrı kesici bunlar bazı bebekler de hiçte istenmeyen şeylere sebebiyet verebiliyor,çok çok dikkat edilmesi gerekiyor.