onlyy rica ederim,mümkünse 6 aya bir kontrole gidin meme çok hassas bişey annemde meme kanseri geçirdiği için ben her 6 aya bir gidiyorum,hormonlarda etkiliyor tabiki regl öncesi ağrılar memede şişlik çok olur,dediğim gibi elinize gelen şey meme dokusudur kis veya kitle olsaydı mutlaka ultrasonda çıkardı korkmayın yani